Friday, April 6, 2012

Salam Jumaat

Assalamualaikum ~



Alhamdulillah , td micro teaching berjalan dengan lancar.hihi
thanx my team EMA , WANI N AKMA.
student yang agak nakal tadi , x tau la macam mana nanti yang realiti .hihi
kalau lebih nakal dari yang itu confrm setiap hari menggunakan suara yang kuat.hahaha

Abs jak kelas tadi semua sibuk-sibuk ceta pasal balik kampung. Jeles jua la .hihi
xpa la , x lama lagi bln 6 nie .
Tp td Bella ada bawa naik bukit . x sabar pula rasa nya.hihi
Mau cari-cari pengalaman d tempat orang =)

Esok atau lusa Akma mau bawa aku p rumah kakak angkat dia d KL ..waaaa
Dapatlah aku jalan-jalan =)
Standy by duit .. mau shopping . Shopping2 juga, kena beringat nie . nt x makan aku d asrama .. 

minggu nie aku banyak kuar duit . ada jak yang mau d bayar . Hampeh  .. Nie senarainya :

~ buku pendidikan luar = RM 42
~ camping pendidikan luar = RM 50
~ sticker barang elektrik kolej = RM 25
~ belanjaa = RM 50

 TOTAL = RM 167 

ckit-ckit mau duit .. Mau jimat , makan maggie aku x dpt , aku mesti sakit perut kalau makan maggie. Harap-haraplah JPN 2 approve permohonana aku , Zakat pun sama. Kalau salah satu d approve , Syukur lah =)
cover untuk bayar yuran jak .hihi 

No comments:

Post a Comment