Tuesday, December 18, 2012

masa pun berlalu

Assalammualaikum

Ramai member aku yang sudah kahwin.Baru-baru nie pun yang yang kahwin. Untunglah bagi mereka-mereka yang selamat berjaya mendirikan rumahtangga. Saya doakan kamu bahagia hingga ke akhir hayat dan menjadi isteri dan suami yang bertanggungjawab dan dikurniakan anak yang soleh dan solehah. Amin

Tiba-tiba tergerak pula hati nie untuk kahwin.hahahahaha Kalaulah bolehkan ermm happy juga diri ku yang blurr ini..hihi

Macam-macam yang bermain dikepala otak aku untuk memikirkan tentang perbelanjaan untuk buat majlis pertunangan or kahwin.hihi Aku memang x suka fikir pasal kahwin tapi disebabkan sekarang nie musim cuti sekolah, conform banyak yang buat majlis perkahwinan kan kan kan ...??

Ekonomi aku cukup nanti barulah aku fikir pasal 2. I have many responsibility, because i'm the oldest sister. I think you guys understand what i mean =) 

Kalau mau kahwin, kena fikir masak-masak. Sebab 2 future life kita. Atur kamu baik-baik =)

Bagi mereka yang mampu kahwinlah, jangan sampai menimbulkan fitnah. Kehulu hilir dengan Boyfriend tanpa ikatan yang sah e2 salahh satu dosa. X buat apa-apa yang melampau batas tapi kalau orang nampak memang x manis. Think about it.

Bercinta selepas berkahwin memang best. Aku ?? ermmm aku pun ada boyfriend, jumpa pun jarang. Macam mana mau jumpa kalau dua-dua berlainan pulau .hoho Miss him much. 

But it's doesn't mean i forget ALLAH. ALLAH is always NO 1 in my heart.

  

No comments:

Post a Comment