Saturday, May 25, 2013

Sembang pagi

Assalammualaikum ~

Jam tepat menunjukkan pukul 0205. Mata aku masih segar bugar lagi. x boleh tidur. Makin aktif pula dia.urmmm Esok pagi ada kursus lagi. Mata owh mata, lelaplah engkau wahai my eyes. 

Esok hari kedua kursus Kejurulatihan Bola Baling Tahap 1 Peringkat Antarabangsa. Nie aku mau ceta sikit pasal kursus tadi. Sementara tunggu makanan sampai untuk dinner aku sempat lagi menidurkan diri d ruang legar.hahahahaha Mungkin nie la sebabnya aku masih x boleh tidur nie. Terlebih recovery..hihi aku bangun ja makanan dah samapai. Alhamdulillah rezeki Allah bagi =)

Sebelum tidur aku sempat lagi layan ceta TEDUHAN KASIH dan SEBENARNYA SAYA ISTERI DIA. Dua-dua ceta nie memang wajib aku tengok.hihi ceta nie memang best. Romantik + ego (:

Best couple dalam ceta nie

Sweet sangat. LOVE them =)


Owkey lah, I try my best untuk lelapkan mata. 

Bismikallah hummah ahya waamut . Amin ~

4 comments:

  1. ske tgok cter ni..best! tp lum penah g baca novel dye

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang best ceta nie , suka sgt (:
      sya pn blm bca novel dia lg. xda msa g kedai buku. layan drama j la .hihihi

      Delete
  2. emm.....sweety nye...mereke cntik n hensem... http://cweetykadbury91.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. cantik + hensem = awesome
      owkeyh, oredy follow (:

      Delete