Friday, May 31, 2013

soul mate

Assalammualaikum 

Tinggal beberapa hari lagi Mr.Exam datang. Helowww (:
Sekarang masanya aku santai-santai. Ambik beberapa minit ja untuk touch up my d'Nike.
Kalau dalam solat kita kena khusyuk, time study kita kena fokus dengan apa yang kita baca. Cuba fahami dan bukan menghafal. Time aku study tiba-tiba la pula ada iklan muncul. Entah dari mana iklan tu muncul aku pun x tau. Tapi dengan kehadiran iklan tu aku relax kejap.hahahaa 



Inti pati iklan :
* Teman bergaduh
* Teman gelak-gelak
* Tempat aku minta bantuan kecemasan (jadi mangsa ambik aku dkat air port)
* Tempat aku berkongsi masalah - suka duka - 
* Selalu jadi mangsa time-time aku tension (x pasal-pasal selalu kena marah.hahaha)
* Genk karoke yang sporting 
* Pak supir yang baik hati (tapi kadang-kadang bikin panas)
* Dia ada 2nd GF.. (c motor. broom broom broom)
* Tutor

hahahaha tu ja la message dalam iklan yang tiba-tiba muncul dalam otak aku tadi. Kacau betul =,=

p/s : miss him. x lama lagi balik .. jauhnya labuan 2.huhuhu kita tengok siapa yang mengalah nanti =P

4 comments: