Thursday, May 23, 2013

ZONE ........EXAM !!!!!!

Assalammualaikum

Lagi dua minggu exam datang menemaniku untuk mengakhiri semester 3 =D
huuuhaaaaiiiiiii ~
Get ready, buat preparation sebaik mungkin. Tingkatkan pointer sem nie. Jangan hampakan harapan orang tua dan pensyarah-pensyarah yang sudi mencurahkan ilmu. Thanx a lot <3

Lama aku x update blog nie. Sekarang dia berwajah baru. Setelah sekian lama barulah c polka dot bertukaar baju.hihihi Kau tetap di hati ku wahai polka dot. 

Hari-hariku di penuhi dengan pelbagai aktiviti. Ketahanan fizikal aku diuji. FIGHTING !!!! xda hal la semua tu. Aku ada kawan-kawan yang sentiasa ada di sisi aku. Love them much.

Minggu-minggu ujian baru ja berlalu. Sekarang aku rasa beban tu kuranglah sikit.hihihi Sekarang tibalah pula masanya mempersiapkan diri, bukan untuk berperang lawan pengganas sulu tapi berperang untuk mendapatkan keputusan yang cemerlang. In Shaa Allah.

Semoga aku dan kawan-kawan aku yang berjuang dalam medan ilmu nie memperoleh keputusan yang cemerlang, setimpal dengan usaha yang diberikan. 


No comments:

Post a Comment