Wednesday, December 4, 2013

Biomechanic

Assalammualaikum

"Waduh waduh waduh, waktu sekarang udah lewat kok . nanti bangun nya terLATE dong chung ... "

Ermmm rindu nya dengan dialog nie, rindu arwah kakek banyak-banyak (Al-Fatihah)

Aku masih lagi tekan tekan keyboard nie , kepala pun naik pening sudah nie. I have no idea lorhhh ..

Itu jurnal ar buat biji mata aku nie berpusing-pusing owh , terlalu banyak jurnal pun susah, jurnal sikit lagi susah. Aigooo autokee ~

Macam mingantuk sidja, macam indak sidja, macam lapar sidja , macam mau makan sidja, macam mau tidur sidja, macam indak dapat tidur sidja ~

2 minggu lagi masa yang ada untuk touch up apa yang patut . Top up mana yang patut.. Gambate !!!

X sabar rasanya untuk habiskan minggu-minggu terakhir nie, let me feel freedom for a while ~


c sponge sponge jua la yang sentiasa senyum tengok aku buat kerja sekarang nie. (tq mates sebab sidai selimut kau dalam rumah..hahahaha) Kalau dia boleh bercakap , ermm memang aku minta idea dari dia .. Wanna hug c sponge ..Miss my husband. ermmm tiba-tiba pula..huhu tadi my yayank ada temankan aku, on call kunun.. x lama lepas tu dia pun dibuai mimpi. Penat seharian berkerja. Kesian dia, kerja keras sorang diri. xpa, lepas nie aku akan tolong my dear.. In Shaa Allah

No comments:

Post a Comment