Monday, December 30, 2013

cerita kosong di malam hari

Assalammualaikum

Tengah-tengah study nie, tiba-tiba la pula teringat moment minggu lepas. aigoooo Rindu my BIG family and NEW family.

Last week sebelum balik Labuan, sempatlah jua kami BBQ sempena birthday my dear. Dia x tau pun pasal tu, sebab dia tidur dan terus tidur. Kepenatan kali ya. Beberapa hari sebelum tu dia memang kurang tidur. Bukan jak dia yang kurang tidur, tapi ALL the crew yang buat prepareration untuk weeding kami. THANKS A LOT =)

Esok pagi kami bertolak ke KK --> Menumbok --> Labuan ... Tapi perjalanan kami terhenti di KK sebab x sempat sampai terminal sebelum pukul 4petang. 1st time hang out dengan family c dear. Round-round CP. Pastu makan dekat restoran Sempelang. Dapat pula stay rumah FREE.kikiki x payah tidur hotel. Out of budjet.hahaha tq eyan sebab tumpangkan rumah. Sampai jak dekat dkat rumah, tiba-tiba mau makan burger. Aku pun bawa la c dear beli burger. Kesian dia melayan karenah. Aku rasa macam tak cukup jak makan 1 biji burger tu. Tapi aku ingat jua dengan orang rumah. Aku pun makan 1 jak la.hihi

Sampai dekat Labuan, semua tidur x sedarkan diri. Penat yang amat walaupun aku x driving .hahaa c driver mengeluh sebab tiada yang teman dia driving. Sori la dear , kami betul-betul mengantuk time tu =) <3


RINDU SAAT ITU KETIKA ITU
Hanya Allah yang tahu bagaimana berterima kasih dan rasa bersyukurnya aku memperoleh insan seperti mereka. LOVE BOTH OF MY FAMILY.






MY only dear. Love u much dear. 

No comments:

Post a Comment