Monday, September 29, 2014

Missing

Assalammualaikum

Hari nie bersamaan hari isnin , dalam kotak jadual waktu aku hanya ada 1 kelas jak hari ini . Hati gembira dan relax sebab kelas dibatalkan. hurayyyy !!

Hati gembira dan relax katanya, tapi lama kelamaan hati menjadi resah. Rindukan seseorang...

Afnan ibu tengah buat apalah sekarang nie.huhu

Aku wasap Fara, minta gambar Afnan yang ada dalam HP dia.hahahaha kesian c Fara, time dia lunch aku kacau pula dia. Sorry ipar.hihihi

Aku dapat gambar Afnan time nanan masi dekat hospital lagi. Ya Allah rindunyaa saat-saat melahirkan anak ibu. Syukur Alhamdulillah sebab Allah bagi aku kemudahan untuk melahirkan seorang bayi yang comel dan sempurna paras rupanya. Mudah-mudahan akhlaknya juga sempurna. Inshallah amin

Afnan adalah kebanggan Baba dan Ibu, jadi anak yang baik ar yank. Miss u much dear ...

Adrianto Afnan


Tengok gelagat Afnan, time nie dia tak pandai tiarap lagi. Aku yang bantu dia untuk tiarap, bukan main suka lagi Afnan ibu nie tiarap. Sampai senget sebab tak pandai imbang badan lagi.hihihi

No comments:

Post a Comment