Sunday, October 12, 2014

Selinggan

Assalammualaikum

Usai sudah cerita engkau dan aku.haaaa itu lirik lagu. Aku nak cerita nie pasal aktiviti yang tidak dirancang.

Selesai makan malam bersama bestieeees si cik kema, aku pun masuk dalam bilik untuk buat assignmnet katanya. Folder dalam latop di buka dan di tutup semula. Kenapakah ??? Jawapannya senang jak, aku belum ada mood untuk buat sebarang kerja.

Tak lama lepas tu, Cik Kema masuk dalam bilik. Ajak aku dengan roomate tengok Battle Of the Band dekat Dewan SITC. Aku dengan Qia tak lepaskan peluang keemasan. Kena-kena lagi time bosan macam tadi. Aku dengan Qia mengIYA kan pelawaan si Akma.

Sampai dekat dewan, aku enjoy jugalah dengan persembahan dari Universiti yang lain. Tahniah atas usaha masing-masing guys.. 

Battle Of The Band nie di sertai oleh semua Universiti di semenanjung Malaysia. Kalau ada dari Borneo lagi BAIK. Tapi dalam persembahan daru USM, muzik dan tarian yang dorang bawa ada ciri-ciri Borneo. Rindu Home Town aku.

Selesai jak persembahan dari juri, kami terus chow chin chiii. Kupi-kupi dulu sebelum balik rumah.hihihi

Sampai rumah, masih terpingga-pingga depan laptop. Kepala sakit sebab mengantuk tapi aku masih tak dapat tidur. Now im trying go to sleep.

Bismikallah humma ahya waamut

Tidur dulu. Inshallah esok jumpa lagi.

No comments:

Post a Comment