Wednesday, December 10, 2014

1 step 2 step 3 step

Assalammualaikum

Dingin malam tirai kenanganku....

Malam ini sunyi sepi....

Lagu separuh jalan namanya tu. Siapa tahu bolehlah sambung nyanyi.kikikih

Malam-malam macam nie aku mudah betul teringat dengan my son Adrianto Afnan. Sekarang Afnan dah pandai merangkak. Minggu lalu Afnan baru pandai angkat badan untuk merangkak dan dapat gerakkan lutut untuk melangkah. Now Afnan dah laju angkat badan dan merangkak. Dua tiga langkah dan falling down.hihi badan tak stabil lagi. Slowly ya anak ibu.

Aku bersyukur sebab ada parents dan mentua yang memahami dan sporting. Tidak lupa juga untuk suami yang tersayang. Dia lagi memahami aku (kadang-kadang kottt) hahahaha 

Ya Allah murahkanlah rezeki mereka dan permudahkanlah segala urusan mereka di dunia dan akhirat. Aku sayang mereka mereka ini sangat-sangat. Mereka adalah insan yang paling penting dalam hidup aku.

No comments:

Post a Comment