Saturday, December 6, 2014

terseliuh hatiku


Assalammualaikum

Test test testt... N3 kali nie bukan berkaitan dengan segmen sudah ok. Rest sebentar dari bersegmen. N3 kali nie luahan perasaan yang terbuku dalam hati kecil aku nie.

Untu beberapa hari nie aku rasa sunyi sangat. Nampak sangat masa si dear kurang untuk aku dan masa dia akan di lebihkan untuk kawan-kawan dan motor dia. It's ok sokei sokei sokei

Aku bukannya apa, i need your attention even your not in front of me. So please understand me. I realy need you in every day and each second in my life. I don't know why you can't understand it and why you ignore me. Don't you know how much hurts ?? Maybe you can say, im here with you, i'm never go away... Yes i know it but what i need is i just want you just like before. I want to feel your love and care and also your full attention like before.

aiii kenapa ber bihaii sudah nie. Terlebih sudah...

Dear, tolong la. Aku betul-betul sunyi. Aku merajuk, aku sembunyikan diri, aku diam tak bersuara. Tapi ...... ermmm tidak apalah. Sakitnya hanya aku yang rasa.

No comments:

Post a Comment